Sisteme electronice

Sisteme Electronice

           S.C. Ultra Security S.R.L. va ofera echipamente si servicii complete pentru sistemele de securitate.

 

           Activitatea firmei cuprinde configurarea, proiectarea, montarea, punerea in functiune si asigurarea service-ului pentru urmatoarele tipuri sisteme:


        - sisteme de detecţie şi semnalizare efracţie;
        - sisteme de televiziune cu circuit închis;

        - sisteme de detecţie şi semnalizare incendiu;
        - sisteme de control al accesului şi pontaj pentru sedii

          de firme;
        - sisteme de control acces hotelier;
                                                                         - sisteme de telefonie;
                                                                         - reţele structurate voce /date;
                                                                         - sisteme de interfonie si videointerfonie;

 

        Realizarea acestor servicii presupune parcurgerea urmatoarelor etape:

 

        Specialistii Compartimentului Tehnic evalueaza gradul de risc al obiectivului, stabilind sistemul ce urmeaza a se instala. In situatia cand exista deja instalat un sistem  de securitate  al obiectivului, la cererea  beneficiarului   acesta poate fi imbunatatit.

 

           Intocmirea  Devizului si aprobarea acestuia de catre beneficiar, dupa care se intocmeste proiectul tehnic de instalare (imbunatatire), care se avizeaza de catre organele abilitate ale Politiei (acolo unde este cazul conform legii) si se instaleaza sistemul de securitate. 

        

        Plata serviciilor de proiectare si instalarea sistemelor electronice de securitate  se va face in baza devizului aprobat de catre beneficiar, care cuprinde inclusiv contravaloarea manoperei, precum si in baza Procesului Verbal de receptie si punere in  functiune a sistemului, semnat de amble parti (Prestator si Beneficiar). Cu aceasta ocazie se poate face conectarea la dispeceratul local care asigura monitorizarea si interventia, stabilindu-se codurile de acces in incinta sediului Beneficiarului.

 

         Dupa incheierea lucrarii se asigura garantie 12 luni, dupa aceasta perioada sistemul poate intra in circuitul de service in baza unei intelegeri intre parti, orice defectiune putand fi remediata in termen de 24 - 48 ore de la anuntarea sa de catre Beneficiar.

 

         Societatea asigura consultanta si consiliere GRATUITA pentru realizarea configuratiei sistemului.